maandag 30 juli 2012

Roos + blauw = waw?

De derde post al vandaag. Maar deze keer geen bekendmaking of verloting. Deze keer kom ik hier nog eens iets showen.
Een rokje uit een redelijk bekend boek. Weer een A-lijn, zoals ik nog al eens maakte. Deze keer probeerde ik die blinde rits eens. En ook al volgde ik de stappen uit het boek, de rits is niet zo blind als ze hoort te zijn. Ach ja, die zit toch onder een T-shirt of trui, dus dat maakt niet zoveel uit voor het zicht. Maar ik beloof wel plechtig dat ik volgende keer echt mijn best ga doen de blinde rits er mooi in te krijgen.




 We deden hier van fotoshoot. Alleen was het model nog niet echt ervaren. Er is nog werk aan, ge ziet het.

I salute you!

16 opmerkingen:

  1. ah bij u lukt ze toch ook niet ,ik voelde mij echt een domme kip, want in HET boek is het precies een fluitje van een cent, iknoem het een bijziende (bijna blinde) rits....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet niet wat er mis is gegaan bij mij. Misschien valt de frank volgende keer.

      Verwijderen
  2. Ik vind het al ene pluim waard dat je er aan begonnen bent. Anders ben ik onbevreesd,maar nu durf ik het niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat stoje is héééél schoon, ik zou het direct dragen, knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het ook zo simpel niet die blinde rits, laat ik dan maar een beetje bijziend zijn (of is dat nu verziend) :0)
    Het rokje staat u super!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We zullen goed moeten oefenen zeker? Of rokjes met elastieken maken.

      Verwijderen
  5. ah grappig, ik ben vandaag ook begonnen aan het eerste A lijntje van dat ene boek:-) ben benieuwd wat het gaat worden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat hebt gij goed gedaan. Ik weet zeker dat dat de volgende keer veel beter zal gaan. :D Oefening Baart Kunst. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi rokje en zo een vrolijk stofje! Het staat je schittterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een blinde rits insteken is ook niet zo simpel om dat uit een boek te leren hoor. Je moet dat eens gezien hebben vind ik. Die rits moet 'draaien' in dat voetje. Maar je rokje is toch prachtig? Niemand die het ziet..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij mijn kleedje (uit een japans boek) was ze er wel mooi blind in geraakt, maar daar was wel geen voering of beleg bij. Misschien is het daar ergens misgelopen. Maar ik geef niet op. :)

      Verwijderen
  9. Leuk, fris stofje! En die blinde rits ... durf ik niet aan beginnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goed gelukt...zie niks van die rits! En een heerlijk vrolijk stofje :) Dara ga je nog veel plezier van hebben deze zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk stofje en mooi met de blauwe bloes ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...