zondag 10 december 2017

An Oona-dress and a crazy girl

Helemaal nadat heel naaiend Vlaanderen de Oona-dress genaaid en geblogd heeft, zwier ik de mijne online.
Het is te zeggen, die van Iris.




De Oona-dress komt uit LMV maar dat wisten jullie waarschijnlijk al. Ik pastte het patroon wat aan, nadat ik er bij Debora over las.
De stof kreeg ik eens van een Gestikt Wijf. Als we op weekend gaan, brengt iedereen wat stofjes of kleren mee die dan van eigenaar wisselen. Handig hoor!



De knopen vond ik in de kringloopwinkel. De laatste vier in het kokertje. Dus het kokertje ging mee naar huis, uiteraard.

Voor de rest vooral foto's. Iris had er duidelijk zin in. Enjoy!






Het is duidelijk dat we ons geamuseerd hebben. :D

40 opmerkingen:

  1. Ik word daar kei vrolijk van, van die dochter van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze straalt er mee! Pittig, grappig! Zalig om voor haar iets te maken.
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, leuke foto's!
    Wat een mooie jurk, schattig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice post.Keep sharing. Thanks for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great post.thank you so much.Love this blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. ca9f78883d58f1fc66eb721e68320528
    sms onay
    website kurma
    numara onay

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thank you for your explanation, very good content. b2151605d1c2753983d15438b96e71ff
    altın dedektörü

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...