zondag 19 februari 2017

Bijna full-option kussens

Na de middelmatige lapjes stof die ik in de vorige post verwerkte tot cadeau's, nam ik nu de grotere stukken stof en maakte er kussens van. Bijna het full-option vakantiekussen van By Eva Maria, want de tassenband liet ik weg. Omdat ik ze op dat moment niet in huis had. En ik wou verder met dit kussens. De toekomstige eigenaren zullen ze dus met twee handen moeten dragen in plaats van aan een handvat.

Twee versies, die voor beide geslachten kunnen vind ik. Maar andere ouders misschien niet. Dus noemen we het maar even een meisjes- en jongensversie.



Wederom restjes van eerder gemaakte dingen. Zoals dit rokjedat kleedje of dat ene tasje. Remember?



De 'jongensversie' uit een coupon die ik lang geleden kocht. Toen ik nog kocht zonder doel voor de stof. Kopen om te kopen, iedereen maakt wel zo'n fase door zeker.
Nu koop ik enkel nog met een doel. Of het dan ook in de nabije toekomst gemaakt zal worden, laat ik in het midden. Ha!



Nu enkel nog nieuwe kussens gaan kopen voor erin want nu gebruikte ik snel even die van onze zetel. Waar ik trouwens ook eens nieuwe hoezen voor 'moet' maken.


En nu begin ik aan kleedjes. Zomerkleedjes! Want het weer schreeuwt om zomerkleedjes voor blote beentjes.

3 opmerkingen:

  1. Leuke restjesverwerking! Ik kijk uit naar de zomerkleedjes. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een zalige restjesverwerking!! ik blijf wel kijken naar je muur, zo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n handvat is eigenlijk totaal overbodig he :-D
    Toffe kussens! (en merci voor de link x)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...