zondag 11 september 2016

Kastvulling voor de zoon

Het hoeft niet ingewikkeld en moeilijk te zijn om mooi te zijn. Ik denk dat jullie het daar wel met mij eens zijn. Vaak vind ik de eenvoudige kledingstukken, zonder veel tierlantijntjes de mooiste. 
Ik heb ook liever een lekkere, gewone chocoladetaart dan zo'n taart met kweetniehoeveel suikerfondant op in alle vormen en kleuren.

Billie T-shirt

En omdat er een aantal T-shirts te kleine geworden waren, maakte ik er zelf wat. Twee om precies te zijn. Voor meer T-shirts moet ik nog stof bestellen. Want als je jarenlang dingen uit katoen maakte, ligt dat ook vooral in uw stoffenkast.

T-shirt sleeve deatil

Zonen 09 - Billie

In plaats van de mouw- en heupboorden af te werken met boordstof werkte ik ze af met een tweelingnaad. First time for everything. En dat was niet eens moeilijk. En veel mooier afgewerkt vind ik. Niks dan goeds over die tweelingnaad.

T-shirt detail zoom

De blauwe stof is van I got stripes en de zwarte van B* Inspired by Poppy. Toen ik ze kocht, ging mijn voorkeur naar de zwarte. Toen Dennis ze aanhad naar de blauwe. Het kan verkeren.

Black and white T-shirt Billie


Billie - mouw

Stapel T-shirts


Een klein stapeltje, maar het kind heeft voorlopig genoeg T-shirts. (wedden dat ik binnenkort weer één maak hahaha...)

3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...