woensdag 28 september 2016

Pin #9 - Schortjes

Ik pinde een hele tijd geleden de schorten van Straightgrain. Daarna zag ik ze bij Eva eens passeren als verjaardagcadeau. Maar aangezien er geen jarige in de buurt was die we hiermee konden plezieren, naaide ik er twee voor de kinderen.
Twee, om ruzie te vermijden en omdat ze toch een verschillende maat hebben.

Straightgrain schort detail


Voor Iris voegde ik onderaan 10cm bij en voor Dennis 15cm. Voor de rest deed ik niks speciaals met het patroon. Als iets op zich al goed is, waarom er dan iets aan veranderen.

Aprons for kids

De stof is van in de categorie 'use what you have'. En nu had ik per toeval toch nog een keukenstofje liggen zeker. Die kon perfect voor Iris haar schort.

Schort linten

Voor Dennis kocht ik vorig jaar een coupon met robots bij Something naais. Bij hem heb ik toch nog even gecheckt of hij zo'n stof nog cool genoeg vond voor een schort. Want op zijn leeftijd begint dat toch wat te keren, wat hij wel nog of niet meer tof vindt.

Schort detail zak

Nu mijzelf nog van een schort voorzien en ik kan ook koken... Zonder morsen... Op mijn kleren.

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...