dinsdag 23 februari 2016

Mijn minst favoriete Tinnydress

Lag het aan de stof? Het zou kunnen, ik had geen waw-gevoel meer bij de stof. Niet mijn ding, denk ik. Maar de stof was geknipt, het kwaad was geschiedt. Dus naaide ik maar verder. (Oh hemel, nu klinkt het of ze hebben mij kweetnietwat aangedaan)

Tinny dress- petal detail


Tinny dress


Ik naaide een Tinny, de vernieuwde versie. Met een petal-kraagje en plooien in de rok. Ik voerde enkel het lijfje. Met warmere temperaturen op komst is die onderrok niet echt nodig.

Tinny dress - detail


Eerlijk gezegd, ik ben er niet laaiend enthousiast over. Dat schijnt volgens mij wel door uit de tekst hierboven. De print is te 'krullig', te druk... Misschien het verkeerde model voor de stof. Maar ik blog er toch over. Zodat ik in de toekomst niet dezelfde fout maak. Iets doen waar je niet de volle 100% achter staat, dat komt niet goed. Maar dat is voor het hele leven zo zeker. Words to live by enzo.


9 opmerkingen:

  1. Heb in hetzelfde stofje ooit een kleedje gemaakt en was er ook niet wild van. Het zal dus wel aan het stofje liggen. Of aan het weer, denk dit jurkje met sandaaltjes en veel zon, en het geeft meteen een andere indruk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben wel fan van de stof, maar ik heb graag veel print! Ik ben minder fan van het extra flapje aan de kraag, maar ook dat is smaak! Zeker laten dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ales, ik vind het nog zo schoon, maar ons Elena zal daar wel niet meer in geraken zekers? :p

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind dat nochtans een heel schoon jurkje en zeer schoon stof !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent te kritisch vr jezelf. Kop op en wees fier als die meid ziet rondhuppelen in deze zomerse jurk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het anders wel heel geslaagd hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gelukkig dat smaken verschillen he... en inderdaad, misschien onder een stralend blauwe hemel???

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het heel mooi!
    Ik heb trouwens ook deze stof liggen, ook nog eens in donkerder blauw en rood. Heel mooi stofje vind ik, maar moeilijk om er een projectje mee uit te kiezen. Ik heb uiteindelijk kussenhoezen ervan gemaakt voor de dochter, van de lichtblauwe. En dan een zilveren paspel ertussen gestoken.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...