dinsdag 19 maart 2013

A cookie a day keeps the doctor away

Koekjes, ge kunt er nooit teveel van hebben. Of van eten. Tenzij ge buikpijn begint te krijgen. Maar als er dan nog maar één koekje overschiet, eet ge dat ook maar op. De buikpijn vergeet ge dan maar even. Ze noemen dat Bodemdrift.
Bodemdrift, been there, done that. Way too many times.
Als er dan nog chocolade mee gemoeid is, laat ge u maar helemaal gaan. Ge moogt van mij.





Het recept komt uit Libelle Lekker. 

Alle recepten kunt ge hier vanaf nu gemakkelijk terugvinden.

5 opmerkingen:

  1. Och die bodemdrift... Dat heb ik ook... Lijken me heerlijke koekjes! Dank voor het recept! (en ook alvast voor de maagscheuring ;-P)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als jij het zegt...hopla,nog een koekje!
    De doos leegmaken om ze met dit recept terug te vullen,hopla nog eentje sè!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah bodemdrift...zo heet dat dus. Ik heb daar ook vaak last van :) De koekjes zien er heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bodemdrift, dat kende ik nog niet, terwijl het fenomeen me al te goed voorkomt.
    Ik krijg trek als ik dit zie...
    Enne...a cookie a day, dat herkent dit cookie natuurlijk. Hihi.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...