zondag 20 mei 2012

Den uitslag

Omdat de onschuldige kinderhand bij zijn oma gaan logeren is, liet ik random.org beslissen.

Voor het eerste mutsje waren er 7 kandidaten en daaruit koos hij nummer 4 en dat is Villa speelmama.

Voor het tweede mutsje waren er 4 kandidaten. Ik zette de dames voor wie het niet uitmaakte hier ook bij. Daaruit werd Mimi gekozen.

Proficiat! 

Mimi, van jou heb ik het adres. Villa Speelmama, mail je je adres door naar eenhuisindestraat@hotmail.com? En dan stuur ik de mutsjes zo snel mogelijk op. 
Welkom trouwens aan de nieuwe volgers!

2 opmerkingen:

  1. waw fantastisch super!!!
    aangezien k nie kan haken of momenteel in "de naai" zit en er geen tijd overschiet om me hier op te concentreren ben k hier echt super & super blij mee!!!
    daar ga k een lief poppemieke blij mee kunnen maken, dus 2x plezier!!!
    dikke mercie!!!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh, kei tof zeg!!! Ik zie dat nu pas na dat schattige kuikentje ;-)
    Het is zo schattig! De eerste keer dat ik iets win en dan nog zo'n mooi mutsje! Ik stuur je direct een mailtje! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...