woensdag 28 maart 2012

Menu week 12





Maandag: Preipuree met verschillende hamburgers
Dinsdag: Balletjes uit de oven met warme krieken (bij het gehakt een sjalot en peterselie)
Woensdag: Chipolata's met broccoli in witte saus en aardappelen
Donderdag: Vegetarische spaghetti
Vrijdag: Frietjes
Zaterdag: Kipspiesjes met rauw witloof, radijsjes en gebakken aardappelen
Zondag: Eetfestijn van Dennis zijn school


Hebt ge dat al eens geprobeerd, balletjes klaarmaken in de oven? Ik probeerde het in week 12, vorige week dus, as we speak. Want door examens die kort op elkaar volgden, zijnde gezinspedagogiek en ontwikkelingspsychopathologie, en het goede weer geraakte mijn menu niet op tijd op het wereldse wijdse web.
Terug naar die balletjes. Het is eigenlijk hetzelfde al een frikandon, maar dan kleiner. Dat ik daar niet zelf opgekomen was. Maar allee, het was lekker en daarmee is de kous af.

Zaterdag ging ik groot doen en een recept uit de nieuwe Jamie Oliver klaarmaken. Helaas las ik het recept te snel en vergat ik de ingrediĆ«nten voor de currypasta waar de kipspiesjes eerst in moesten.
Wegens frustratie kreeg Dennis dus een boterham en wij aten, toen hij sliep, kebab.
De kipspiesjes zullen zeker nog eens passeren, dan met alle ingrediĆ«nten.

5 opmerkingen:

  1. Balletjes met krieken,hmmm. Maar in de oven maakte ik ze nog nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moet je eens proberen. Ze zijn lekker krokant en niet zo vet als wanneer je ze in de pan zou bakken. En zodra ze in de oven staan, moet je enkel nog de tijd in het ook houden. Gemakkelijk toch?

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...