maandag 14 november 2011

Pandacape

Van mijn zus kreeg ik een tijdje geleden de vraag of ik deze pandacape voor haar wilde maken. Deze namiddag moest ze niet naar school dus kwam ze naar het huis in de straat om ze samen met mij te maken. Want ik vond dat ze wat mocht helpen en haar hulp is goed van pas gekomen.
Helaas namen we te kleine maten voor de kap waardoor de cape nu beter past voor een kleuter, in ons geval Dennis. Gelukkig ze vond het niet erg omdat ze hem toch alleen maar voor thuis ging aandoen.

Het eerste model had geen zin om stil te staan en te poseren. Wat wilt ge, van school thuiskomen en al direct weer moeten stilstaan.

Dus namen we een ander, meer gewillig en stilzittend model, zodat de cape toch nog schoon op de foto kon.

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...