donderdag 10 november 2011

Mondstukhoesje

Als mensen weten dat ge een beetje met een naaimachien overweg kunt, krijgt ge al eens een verzoekje. Mijn moeder haar vriend speelt trompet en had graag een zakje om zijn mondstukken in te doen. Dus ik kreeg de vraag of ik zoiets kon maken. Dus ik dacht even na, maakte een proefexemplaar, veranderde er nog wat aan (afmetingen vooral) en werkte een mooi zakje af.

De binnenkant is met fleece zodat ze wat beschermd zitten en voor de buitenkant gebruikte ik een versleten jeansbroek van mijn moeder.

Vooraan nog de initialen en het zakje was klaar.

1 opmerking:

  1. Goed uitgedacht, en volgens mij gaat hij er veel plezier aan hebben.
    Die fleece is zalig voor de binnenkant van allerlei zakjes, het geeft vorm en het beschermd een beetje!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...