dinsdag 22 november 2011

Labeltjes

Ik zou graag van die labels hebben. Die maken de zelfgemaakte dingen toch wat meer af, niet waar. Nu ben ik al een tijdje aan het denken over wat ik op mijn label zou zetten. De dingen die in mij opkomen, vind ik voor even goed, maar verdwijnen dan snel weer in het vakje 'afgekeurd'. 't Is nooit goed genoeg.
En nu vraag ik dus uw hulp bij het kiezen of vinden. Een beetje marktonderzoek doen zal ik het maar noemen.
Volgende dingen zijn in mijn hoofd de revue al gepasseerd:
- appelblauw
- dennis en iris
- By S.
- of gewoon Sarah
(niet veel inspiratie, valt het op?)

Voel u vrij uw ongezouten mening te geven. En als u nog andere ideeën hebt, mag u die natuurlijk ook altijd achterlaten in een reactie.

4 opmerkingen:

  1. Ik heb eigenlijk ook nog altijd geen labeltjes, maar ik ben er ook over aan 't denken.
    Ik zag eens: 'Made by my mum'. Vond ik wel leuk, maar kan ik dan enkel in Yane haar kleertjes gebruiken.
    Of gewoon: 'Made by Sarah'.
    Ik ben er ook nog niet uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb daar ook al over nagedacht en vind het eigelijk ook moeilijk, Made by Sarah zoals Katja voorstelt vind ik ook wel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Made by Sarah vind ik ook wel goed gevonden. Dan is het ook echt van jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Appelblauw!!! Klinkt erg leuk! Zou ik doen!
    Groetjes Evelien.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...