zondag 12 april 2015

Toen deed ik een voorzichtig stapje uit mijn comfortzone

'If it scares you, it might be a good thing to try'. Wijze woorden van de Amerikaanse Seth Godin. Iets waar ik wat vaker volgens moet leven. Mijn comfortzone verlaten, zoals ze zeggen. 


Trouwe lezers van mijn blog hebben waarschijnlijk al door dat ik altijd (het zal toch niet veel schelen) een print combineer met een effen stof. Want verschillende prints combineren, daar waag ik mij niet vlug aan. 

Eerst was het wennen bij dit kleedje en was ik er niet zeker van. Maar toen moest het kleedje in bijna afgewerkte staat (enkel nog omzomen) een hele tijd op een kapstok hangen omdat ik er niet aan kon verder werken. Onverwachts meer moeten werken en daarna griep 'krijgen' stelde het omzomen altijd maar uit. Maar tegelijk was het ook iets goed, zo kon ik eraan wennen en vond ik het meer en meer geslaagd.




Diezelfde trouwe lezers zullen ook wel de stof herkennen van de rok van het kleedje dat ik een paar weken geleden maakte. Ik zei toen al dat ik er een plan voor had.  

Kijk eens hoe mooi die zwarte stipjes doorlopen op de schouders, een toevalstreffer.

Nog een beetje te groot maar ze groeit er wel in.

Omdat het stapje uit mijn comfortzone best nog goed afliep, moet ik dat maar eens wat vaker doen. Wordt dus zeker vervolgd.


18 opmerkingen:

  1. Wie niet waagt, niet wint....
    Jij waagt en je hebt duidelijk gewonnen: erg mooi en origineel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk! Herkenbare drempel... Als ik dit zie, dan denk ik dat ik er ook maar eens over moet stappen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg geslaagd! Een pracht van een jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed zo, comfortzones zijn voor niks goed :-)
    Superleuk jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, schoon zo! Zelf ook geen held in die dingen controleren, mss moet ik je voorbeeld maar eens volgen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die is leuk!!! zeker meer doen. En zal er ook af en toe eens aan denken. Misschien durf ik dan ook uit die zone te komen. Voorlopig blijf ik er nog even in.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeker nog doen! Zo'n vrolijke, guitige meid staat er alvast super mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het leven is te kort om alleen maar in je comfortzone te blijven. Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gedurfd! Maar fantastisch mooi! :)

    Liefs
    Unique Marieke
    www.uniquemarieke.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik twijfelde ook een beetje toen ik het de eerste keer zag op Instagram (dacht ik), maar deze fotoreeks heeft mij overtuigd: dit is geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is iets wat ik ook nooit doe,prints combineren.Grappige dochter ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed dat je eens uit je comfortzone bent gestapt......heel erg geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...