dinsdag 11 december 2012

A star is born

In de winter heeft een mens behoefte aan licht. En dan nog liefst zonlicht. En juist daarvan zien we dit seizoen niet veel. Dus moeten we er zelf maar iets aan doen.

En als we dan toch voor extra licht zorgen, slaan we twee vliegen in één klap als het nog gezellig licht is ook.

Zoals mijn lichtster bijvoorbeeld. Ik zag het idee lang geleden eens bij deze madam en het is in mijn hoofd blijven hangen.
Met wat takken, wanna-be gesjor (en zeggen dat ik dat vroeger echt kon) en kerstlichtjes zorgde ik voor dat beetje extra licht én gezelligheid.
Nu staat hij voorlopig nog op de zetel te pronken, in afwachting van een ander, beter plaatsje.
Hij is nu nog nuttig ook. Achter de ster staan namelijk supermooie tekeningen van Iris op de muur.

Zo, en nu ga ik verder schilderen.
Da's nogal een trigger om mee af te sluiten hè.





16 opmerkingen:

  1. Mooi en gezellig! Bij de padvinders gezeten ;-)?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook ziets gedaan, maar de takken zilver gespoten en zilveren sterretjes eraan gehangen...en dan met nylondraad opgehangen, kan niet stoppen van ernaar te kijken ;-))

    Heel gezellig die ster van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik heb het ook gezien; heel erg leuk en sfeervol!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow chapeau! Ziet er heel mooi en gezellig uit. Heel veel licht gewenst!
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw jij bedankt voor de super leuke spulletjes!!
    Dat van jou gaat vandaag op de bus!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke sfeer geeft dit, en zeggen dat het gewoon wat takken zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat cool gemaakt!! Fijn die extra lichtjes

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...