maandag 23 januari 2012

Menu week 4

Wanneer ik mijn menu plan, doe ik dat met behulp van mijn vriend, de groentekalender. Alleen ziet hij er bij mij net iets anders uit.


Zo kan ik gewoon de kast opentrekken om te zien wat de keuzes van de maand zijn.

Maar dan nu, de menu:
Maandag: Spaghetti
Dinsdag: Chipolata's met aardappelen en rauw witloof
Woensdag: Kalkoenfilet met aardappelen en schorseneren in witte saus
Donderdag: Spinaziepuree met ? (daar zijn mijn hersentjes nog niet toe gekomen)
Vrijdag: Frietjes
Zaterdag: Dan gaan we naar het Lichtfestival in Gent, dus ik veronderstel dat we daar wel iets gaan eten.
Zondag: Frikandon met kriekjes en brood

Ik ga mij voornemen (en zeggen dat ik anders nooit meedoe aan voornemens) om elke week iets te bakken, zoetigheid dus, dat ik nog niet gemaakt heb. Laten we het, Het baksel van de week, dopen. Na de hotcakes, nu de appeltaart met lepels. Later meer hierover. Stay tuned!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...