maandag 3 september 2012

Uitslag #9

Het is hier stil in huis. Dennis is naar school en Iris slaapt. Dus heb ik genoeg tijd om een berichtje te schrijven over de laatste uitslag van de laatste Give away.
Ik vond, gedurende de hele vakantie, het heel leuk dat jullie zo enthousiast waren over de Give aways. Maar helaas, zoals aan alle mooie liedjes komt hieraan ook een einde.

De laatste is een verrassing. Er waren er waarvoor het niet uitmaakte wat het ging zijn, maar ook andere die subtiel een hint gaven wat ze wel zouden willen winnen.

De winnaar van de vandaag werd Emmel en ik weet al precies wat ze gaat krijgen. Proficiat!
Ik heb uw adres nog, dus dat moet ge niet doormailen.

Aan iedereen een grote dank-u-wel om mee te doen!

6 opmerkingen:

  1. Proficiat Emmel! Benieuwd wat je nu uiteindelijk gaat krijgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooo nu ben ik ook wel heel benieuwd, jipie ik heb gewonnen! mijn hart maakte een sprongetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Emmel! We zien het vast wel op haar blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof tof !!
    Het was een super vakantie-give-away, Sarah!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat superleuk voor Emmel, een dikke proficiat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was ook wel een super leuke actie, al vergat ik meestal mee te doen, ligt geheel aan mij :)
    Gefeliciteerd Emmel.
    En jij ook met het tof idee om er een pakjesvakantie van te maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...