woensdag 19 september 2012

Twee maal oud is nieuw

Een tijdje geleden vroeg ik hier of iemand wist waar je stof kon kopen die iets met touwtjespringen te maken had. Omdat ik niet echt vond wat ik zocht, maakte ik maar een tas van een andere stof. En nu de recykleereditie weer gestart is, rekleerde ik voor mijn tas dus enkele dingen.

Dit is mijn tas die ik de afgelopen jaren gebruikte. Niet schoon maar wel stevig.


Er was vooral weinig plaats voor al de dingen die ik nodig heb. Dus de nieuwe tas moest vooral ruim zijn.


De buitenkant is een tafellaken dat ik eens op de rommelmarkt kocht. Met pijn in het hart heb ik er de schaar in gezet.


De buitenkant verstevigde ik met vlieseline. De binnenkant niet, want ik had geen meer.
De binnenkant is een oud laken. Daar maakte ik ook de handvaten van.


Ik nam zelfs de moeite om langs de buitenkant witte draad te gebruiken. Dat ziet er toch al direct anders uit.


Kijk eens wat een ruimte! Dat ziet er toch al veel ordelijker uit. Nu toch nog.


Nu mijn tas af is, ben ik er helemaal klaar voor. Laat het seizoen maar beginnen want ik heb er zin in!

10 opmerkingen:

  1. dat heb je erg leuk gedaan

    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stijlvol die tas, wat een stofje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai zeg, chique! Ik kan geloven dat je met spijt in het hart in dat mooie tafelkleed knipte. Da's durven, hè. Maar nu ben je toch wel blij met je super mooie tas, heel geslaagd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo dat is nog eens een knap staaltje werk! Echt prachtig en met zoveel oog voor detail gemaakt! Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie tas in een prachtig stofje! Je bent er idd. helemaal klaar voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeer mooi gemaakt en inderdaad hier heeft alles een plaats!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn eerst gewonnen give away is vandaag aangekomen... heel erg bedankt voor de mooie stickertjes!

    Als dank ga ik je een paar zelfgemaakte kaarten opsturen!
    Dikke kus,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed gedaan jij!!
    En nu wel alles netjes in de vakjes blijven stoppen he :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...