zondag 2 september 2012

Mijn vakantiegevoel IX

De vakantie is gedaan. De herexamens ook (bedankt voor de succes-wensen). En Mijn vakantiegevoel ook. Het was leuk om mee te doen.

Om af te sluiten wat foto's van afgelopen 2 weken.

Spelen in de tuin. 





Proberen of ge met 2 in een klein ikeazeteltje past.
Door de oma getrakteerd worden op pannenkoeken omdat het schooljaar terug begint.





Wandelen in het Broek in Baasrode.





Stoppen bij vake na een lange wandeling.

Helaas kan ik niet afsluiten met het kaartje omdat het simpelweg nog niet in de brievenbus viel. Dat hebt ge dus nog tegoed. 


7 opmerkingen:

  1. Mooie foto's en zalig zo'n mooie regenboog!
    Heerlijke pannenkoeken!
    Wij gebruiken de Vantly ook om mee te gaan wandelen: inderdaad ideaal om in slaap te vallen! :-)
    Proficiat met het beëindigen van de examens! Weet je snel je resultaten?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat pracht foto's ;-) Jammer dat het verlof gedaan is, hè, maar toch goed dat er weer terug wat routine komt - bij ons was dat namelijk een beetje verloren geraakt :-)
    Vreselijk dat je kaartje er nog niet is, dat is door mij verstuurd, maar klaarblijkelijk heb ik de snelheid van de post fout ingeschat... morgen zal het er zeker zijn - hoop ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er zijn nog kaartjes fout ingeschat, komt wel goed :0)
    Moet je hierna nog een jaartje of zijn het er nog twee?
    Hopelijk kan je nu nog even genieten en ontstressen.
    mooie foto's, het Broek daar heb ik wel al van gehoord, lijkt een goede wandelplek voor de jongens.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik deed nu het derde, maar ik mocht niet alle vakken volgen. Volgend jaar is dus eigenlijk een extra jaartje met eindwerk, stage, tweedaagse en nog een aantal vakken.

      Verwijderen
  4. Wat een mooie foto's van de regenboog en de libelle!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha ha met zijn tweetjes in die stoel!! Zalige foto!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...