vrijdag 7 september 2012

Mijn vakantiegevoel IX (deel 2)

Op het einde van het vorige Mijn vakantiegevoel had een foto van het kaartje moeten staan. Maar omdat het nog niet toegekomen was, had ge dat nog tegoed van mij.

Ondertussen kwam dat kaartje dus toe. Ik kreeg een leuk kaartje van Kaatjes verhaaltjes, met wat scoubidoudraad bij. Dennis was er heel blij mee. Helaas maakte hij er geen vlechtjes of scoubidou mee, maar begon er alles mee aan elkaar te binden. Jongens blijven jongens hè.


Ondertussen zijn ook alle pakjes de deur uit. Van wie ik het adres had toch.
Er liggen nog 2 pakketjes klaar, maar van die dames heb ik het adres nog niet.
Dus Marina Grosemans en Tatiana (ikkezelfgedaan), mailen jullie mij uw adres door?
Als ik op het einde van september niets ontvangen heb, verloot ik de pakketjes opnieuw aan één van de anderen die gereageerd hebben. 



9 opmerkingen:

  1. LOL, wel grappig dat hij een andere functie vond voor de scoubidou draadjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh tof kaartje en leuk van die scoubidou-draad die nu mooi vast hangt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. :0), jongens blijven jongens, goed gevonden van hem.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb adres door gemaild... heb hiervan geen update ontvangen ga mij nog eens aanmelden om te volgen via mail!

    Duizend maal dank hè mijn eerst give away gewonnen das echt heel leuk!

    Doe u adres erbij stuur ik je zeker een kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. erg leuk hoor wat je manneke heeft gedaan en een mooie kaart
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje! En inderdaad: jongens zijn jongens!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...