maandag 27 augustus 2012

Holiday Give away 9


Wat het deze keer wordt, is nog een verrassing. 
Ge zult dus een gokje moeten wagen. 
Want wat het wordt, verklap ik niet. 
Het is een geheim.

Eigenlijk, als ik heel eerlijk ben (en dat ben ik altijd ahum), weet ik het zelf nog niet. 
Ik heb nog geen tijd gehad om iets te zoeken. Allee, tijd wel, maar de fut ervoor niet.
Nee, ik ben niet zwanger. Het is iets minder leuk. Het noemt zich Herexamens.
Maar ik beloof dat ik tegen dat de winnaar geloot wordt iets leuks verzin. 
En anders komt ge maar aan mijn oren trekken. 

Meedoen kan weer tot en met zondag.
En als ge nog niet gewonnen hebt, is dit uw laatste kans. 
Want zondag is de schoolvakantie officieel gedaan en zijn er geen Holiday Give away's meer. 

28 opmerkingen:

  1. Succes nog met je her examens, spannend hoor
    enne ik doe gezellig mee met je verrassing...tikkeltje nieuwschierig maar dat hoort erbij
    lieve groet jenneke

    mocht je zin hebben in de mijne :die loopt t/m 30 september

    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2012/08/creations-and-stuff-2e-give-away.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een feestje.. iets leuks verzinnen! Tussen de exames door dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. succes met het blokken! Ik wil wel een holiday winnen:-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei, de eerste give-away lijkt helemaal nog niet zo lang geleden, wat vliegt de tijd toch. Ik laat mij graag verrassen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel succes met je herexamens.
    Ik heb er al eentje gewonnen, maar ik ga toch nog eens proberen.
    Je weet nooit hé

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe mee! Succes met uw herexamens e zus! Groetjes Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ojee succes met je herexamens You go girl!!

    Enne ja ik doe mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit wordt dan mijn eerste en mijn laatste kansje. Snif. Had ik je blog maar eerder ontdekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik waag ook graag nog eens voor het laatst mijn kans:-). Wel spannend zo, zonder te weten waar het om gaat :-). Waar herexamens al niet goed voor zijn;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heb er een aantal gemist maar ook bij ons is het echt het laatste stukje van de vakantie dus ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhh de eerste keer dat ik mee doe met een give away!!!Spannend ...
    Veel succes met je herexamens,je gaat het goed doen.

    Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zondag officieel vakantie-af? Bleugh... En herexamens, dubbel bleugh. Gelukkig is er nog een give-away :) Dan doe ik toch nog maar eens mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wie het kleine niet eert,... Ik ben benieuwd wat het wordt en of ik het win...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook ik doe graag mee, gr. Cilia => cieltje1@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Spannend! Ik doe mee, veel succes met je herexamens!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel veel succes met de herexamens! Ik doe graag mee met je give away. Ben dol op verrassingen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel veel succes met je herexamens!
    En ik doe heel graag mee voor deze laatste keer!
    Groetjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Herexamens!? Hmm, das minder. Succes met leren!
    En natuurlijk doe ik graag mee. Jouw give aways zijn altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Veeeel succes!!
    Ik doe weer graag mee jippijahé! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik waag heel graag de gok!(Ben nu al zeker dat, als ik win, ik superblij zal zijn!)

    Groetjes

    http://sarahmamzilla.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een verrassing is altijd leuk dus ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oei spannend! Zowel het feit dat er een herexamen aan zit te komen (hup hup je kan het!) als het feit dat ik niet weet wat ik kan winnen. Dat vind ik eigenlijk wel de leuksten...
    Dank je wel voor alle holiday give aways... heel erg leuk, genereus en origineel!
    Liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Komaan, nog even doorbijten ... En dan een verrassing verzinnen! Ik doe graag nog een keertje mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ooh! Ik ben dol op verrassingen! Dus ik doe graag mee. En als je niet weet wat verzonnnen: die walvis is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel veel succes met de herexamens!!!
    Ik doe nog eens mee omdat het de laatste keer is en omdat verrassingen gewoon leuk zijn! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je laatste vrije dag weer. Ik doe graag mee met je give away. Succes met je school

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...