vrijdag 10 oktober 2014

Kleine give away

Ik zei het al, van fotoprint ben ik geen fan. Ik denk dat het bij dat ene kleedje zal blijven. Maar nu ligt hier wel de overschot van die stof. Ik weet dat ik nooit iets mee ga maken, dus geef ik het weg.



Let wel, het is een stuk stof waar al uit geknipt is, maar er is vast wel nog iets uit te maken. Alleen niet door mij.

De aangeduide afmetingen zijn die van het grote vlak.


Meedingen voor de stof kan tot volgende week vrijdag (17/10). Een reactie onder dit bericht achterlaten is voldoende.
Succes!

36 opmerkingen:

  1. Leuk! Een perfect stofje voor een herfstig rokje voor mijn kleine meisje :).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag! Een huisje in de bergen, leuk voor een kussenhoes, een tasje...
    groet,
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik doe graag mee!! - een klein idyllisch tasje heb ik in gedachten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe graag mee! De voorkant van een kussen voor mijn nieuwe stoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier zou ik er nog wel een schattig rokje voor de kleinste dochter uitkrijgen... echt wel een heel leuk herfststofje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe ook graag mee, een mooi rokje voor mijn meisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja hoor ! ik krijg daar wel,iets mee gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben wel fan van fotoprints dus ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi! Ik zie daar een "Rosalie" in :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier valt zeker nog iets leuks uit te maken, dus ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zou wel op een creatief idee komen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe ook graag mee. Wat het zou worden is nog een vraagteken, maar ik heb plannen genoeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig stofje voor een rokje voor mijn petekindje! Ik doe graag mee!
    Griet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik waag ook een keer een kansje. Mijn dochters zijn al wel wat groter,maar denk dat het me nog wel lukt om het in een kleedje te verwerken. Een uitdaging ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fotoprints zijn heerlijk te verwerken in kleedjes. Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk dat je op deze manier nog iemand anders gelukkig wil maken met het stofje. Ik heb hier zelf al een overload aan stofjes liggen, dus ik laat de kans graag aan de anderen voor deze :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. oooh heb net cognac lederen schoentjes gekocht voor dochterlief. Een rokje uit dat stofje zou er pérfect bij passen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Herfstkleuren bekoren me altijd, en zo'n stofje is voor heel wat kleine projectjes ideaal. Dus doe ik graag mee ;)
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lijkt me leuk om in een trui te verwerken! Ik wil dus zeker meedingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Spannend!!!
    Ik zou ook wel graag mee willen dingen naar deze super give a way.

    Groetjes
    Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik zie er een ieniemienie kleedje in voor het buurmeisje ! count me in !

    BeantwoordenVerwijderen
  22. oo. zou er wel een ieniemienie kleedje willen uitmaken.

    En daarna voor dochtertje houden of verloten? Dat lijkt me wel wat!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super! Ik moet zeggen dat ik het originele kleedje wel super vind. Fotoprintjes, je moet er aan wennen denk ik. Hoewel ik sommige ook nog altijd niet mooi vind. Maar andere dan weer wel. Deze bvb!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik doe graag mee voor een minirokje! Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super stofje! Ideaal voor een herfstrokje voor de kleine poppemie Jana!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooi cadeautje voor iemand die een stekje heeft in de Ardennen !!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...