dinsdag 14 augustus 2012

Swapje

Een paar weken geleden deed ik bij 2misses mee met haar give away. Wie niet won kon ook swappen met haar. Helaas won ik niet. Maar swappen, dat deed ik wel.

Wat ik voor haar maakte, kan ik nog niet verklappen want ze heeft het pakketje nog niet gekregen.

Maar wat ik van haar kreeg, kan ik natuurlijk wel al eens komen showen hè. 3 paar mooie oorbellen en ik ben er heel blij mee!


En wie nu denkt: Oehlala, ik wil dat ook. Geen probleem. Ze zijn ook te koop. Sinds juli al. Dus haast u naar haar webshop en koop uw portemonnee leeg. 

By the way, niet alleen oorbellen, maar ook kettingen en schuivertjes. Allen daarheen!

5 opmerkingen:

  1. Tof zeg, wat een leuke swap! Ik ben al benieuwd wat jij hebt toegestuurd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Iets heel mooi en superleuk! Net terug van reis en vond het pakje in mijn brievenbus! Dit weekend zet ik het zeker nog op mijn blogje. Ben er alvast heel blij mee! :-) Kwestie van iedereen nieuwsgierig te maken he :-)

      Verwijderen
  2. Ik heb ook een swapje gedaan met 2misses en ben ook heel blij met m'n swapje!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...