dinsdag 7 augustus 2012

Het 'kampvliegtuig'

Ge kent het wel. Kampen in huis.








10 opmerkingen:

  1. Kamperen is de mooiste zomersport :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat doet mij denken aan de tijd als kind bij mijn grootmoeder,; ik kroop onder de eettafel en mijn oma legde een deken erover, kamperen onder de tafel, zalig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja, dat ken ik ook nog. Met alle mogelijke dekens en stoelen werd er een kamp/tent gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn hele living overhoop en veel stof van al die kampdekens en lakens...ik kan daar echt mottig van worden....zon, zon, zon...dat wil ik, zodat ze buiten kunnen met dat zootje!!! ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er super gezellig en vol pret uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ja, geweldig hè, die kampen maken! Alleen snapt onze Guus nog niet goed dat hij niet kan rechtstaan in het kamp onder de tafel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. spijtig dat ons park ver weg op de zolder steekt ;-)
    t ziet er super plezant uit ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig!
    Hier is kampen bouwen ook een groot succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaaa, tenten maken deed ik zooo graag! Niks leukers dan dat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooooh zeg, deze had ik nog niet gezien, super tof !!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...