zaterdag 4 augustus 2012

Over de bloemetjes en de bijtjes

Geen paniek! Ik ga hier geen uiteenzetting geven over 'de bloemetjes en de bijtjes'. Dat hebben ze bij Buiten de zone al eens uitgelegd. Misschien kent ge dat fragment nog. En anders, ga zeker eens kijken. Grappig hoor!

Maar daarvoor was ik hier niet. Ik kwam mijn ritstasjes showen. De tutorial vond ik bij See Kate sew.


Veel blablabla kan ik er niet bij verzinnen. Ritstasjes zijn ritstasjes hè.


Voor het rode gebruikte ik langs voor- en achterkant dezelfde stof, die hier al eens voorbij kwam als rok en als Blom.
Voor die met de bijtjes gebruikte ik voor de achterkant een stukje van een jeansbroek die al voor een deel verknipt was.




9 opmerkingen:

  1. mooi, en ritstasjes komen altijd wel voor iets van pas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk die tasjes, moet ik toch ook echt eens uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze blijven ook mijn favorieten! J ekan er van alles is kwijt, je kan er je restjes voor gebruiken en ze zo groot maken als je wil én superleuk als cadeau!

    Groetjes,

    Sarah
    http://sarahmamzilla.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die jeans, altijd leuk om te verwerken, geeft het zakje ook een mooie vorm, leuk gecombineerd!
    Ik zou er ook eens eentje moeten maken voor mijn klein geld, alleen nog op lange lijstje zetten om dan weer te vergeten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat fragment van buiten de zone heb ik ook gezien, geweldig hé. Mooi jouw ritszakjes, komt altijd van pas.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk en een goede bestemming voor stukjes stof die over zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toffe tasjes! Ga ik ook zeker eens proberen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...