woensdag 8 augustus 2012

Over de grens

Op een zonnige dag...

... gingen we naar een park waar goed gesorteerd werd.

...bleven we flink op het pad.

...werden moeders toegelaten op de draaimolen. Ge ziet wat voor een lange rij er was.

...maakten we nog wat meer krassen op een glas.

...maten we onze nek met die van een vreemd uitziend manspersoon.

 ...aten we saus met saus. Lekker!

En pannenkoeken. Maar die ziet ge niet want ze waren al op.

...hielden we een fontein in bedwang.

...nam diezelfde fontein wraak.

...gingen we uitgerust naar huis.

14 opmerkingen:

  1. tof park hè, zelfs die van ons van 18 en 14 hebben er een reuze dag beleefd...ik ben alleen op de binnen carrousel gegaan en heel de molen heeft gelachen ,want ik zat met kleine nichtje op een paard en ik heb bijna alles bij elkaar geroepen want dat ging mij veel te wild en ze wilden het niet stopzetten....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Absoluut mijn favoriete pretpark! Jullie hebben er een leuke dag van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lief om zo te zien dat Dennis een tukje doet na een super dag!! Vooral die duim maakt die foto af :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk de Efteling... vind het nog altijd een van de mooiste parken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh zo'n schoon fotookes, de Efteling s altijd een succes!!!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn toch als het er zo rustig is! Geef mij maar regen zonder rijen dan zon en drukte!! Bij dat uiltje dat ik geflockt heb, heb ik het folie gewoon opelkaar geflockt. Dus niet netjes naast elkaar, zoals het hoort. Maar dat laatste geeft wel een mooier resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk rustige dag hadden jullie uitgekozen! Fijn dat jullie zo genoten hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke foto's! De Efteling is toch altijd een succes he!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leukk de efteling :D voor ons is het helaas erg ver weg :(

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 't Zag er daar leuk uit :D We zijn er gisteren ook geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo'n toffe originele foto's allemaal!!!
    En wat wordt Iris groot, goh... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er uit als een heerlijke dag!!!!
    mooi he de Efteling!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zalig park, van en voor alle leeftijden, ik blijf er graag komen en voor jullie was het ook fijn zo te zien :0)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...