woensdag 3 oktober 2012

Bits and pieces

Toen ik anderhalf jaar geleden begon te bloggen had ik niet verwacht dat ik het zo leuk ging vinden. Ik word creatiever door blogs die ik lees. Het is een stok achter de deur omdat ge toch af en toe iets nieuws wilt tonen. Als ik niet begonnen was met bloggen, had die naaimachine hier niet veel werk gehad denk ik. Dan had er een ander soort stof op gelegen. Het soort dat ook in uw stofzuiger woont.

Een ander deel van bloggen zijn de give aways. En laat ons eerlijk zijn, we winnen allemaal graag wel eens iets. Gewoon al het sprongetje dat uw hart maakt wanneer ge uw naam ziet staan bij de winnaars. Het nog eens opnieuw moeten lezen van de post omdat ge toch niet zeker weet of het uw naam wel is. 
Ik had dat ook bij Aankleedpopje. Zij geeft elke woensdag iets kleins weg. Ik won de lintjes. Joepie!


Ge kunt natuurlijk ook zelf iets weggeven. En dan in spanning wachten of iemand gaat reageren. En dan hebt ge van die lieve mensen die na het winnen van een give away u een klein cadeautje terug sturen. Zoals Marina, ze heeft geen blog maar ze maakt wel hele mooie kaarten. Bedankt Marina! Ik ga ze nog even bijhouden en ernaar kijken.


Er zijn dan ook bloggers die geweldige initiatieven opstarten. Eentje waar ge u nu voor kunt inschrijven is de Kerstswap plus. Swappen en terwijl ook kindjes blij maken. Dat wordt een schone Kerst! 
Dus als ge dit jaar nog geen goede daad hebt gedaan, schrijf u in en sus uw geweten. Of schrijf u in, gewoon omdat het leuk is. 


9 opmerkingen:

  1. Heerlijk he dat bloggen :-) Ik ervaar hetzelfde hoor, had nooit gedacht dat het zo leuk en inspirerend zou zijn. Laat staan dat er mensen zouden zijn die het leuk genoeg zouden vinden om te gaan volgen en reageren op de berichten. Ik mag je berichten erg graag lezen dus "Keep up the good work!"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn hart maakt ook altijd een sprongetje als ik mijn naam zie staan, en ik moet dat berichtje dan ook elke keer herlezen om te zien of het wel waar is...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. U BENT GEWELDIG - FANTASTISCH!!!

    we lezen ook zo graag uw berichtjes steeds opnieuw!
    bedankt Sarah!!!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dit ook een heel leuk bericht!!!! Merci!!
    En wie het nog tof vindt: ik heb juist een give-away gelanceerd!!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Graag gegeven... fijn dat je er blij mee bent!
    Lieve groetjes,
    marina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai,
    hier van hetzelfde.
    Blog nog niet zo lang maar ben blij verrast door al het positieve wat het me brengt.
    :)
    Die kaartjes die kreeg zijn leuk zeg.
    Enjoy!
    En die kerstswap voor kinderen vind ik een goed initiatief! Is het Belgisch?
    Ik doe vaak mee aan de schoenendozenactie met sinterklaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. :-))) Ja, bloggen is leuk! En een hele nieuwe wereld die opengaat eigenlijk :-)
    Veel plezier met de lintjes, proficiat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, leuk he, al die blogs lezen en heel veel inspiratie op doen!
    Al kan ik mezelf er ook gek mee maken, omdat ik dan veel te veel wil doen en nergens aan toe kom. Alles met mate ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk ja dat bloggen , ik besef opeens dat ik over 2 dagen een blog verjaardag heb !!
    (hmm zal ik een verjaardags weggevertje doen??)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...