donderdag 11 oktober 2012

Probleem

Ik heb een probleem. 
Als ik foto's wil uploaden, krijg ik deze melding:
Oeps! U heeft geen opslagruimte meer. Momenteel gebruikt u 100% van uw quotum van 1 GB voor foto's. Opslagruimte upgraden
Foto's worden opgeslagen in uw Picasa Webalbums-account en maken deel uit van uw gratis fotolimiet van 1 GB. Als u extra opslag aanschaft, wordt deze verdeeld over verschillende Google-producten en komt deze boven op de gratis limiet. Meer informatie

Ik heb picasa ondertussen gedownload, en via daar geprobeerd. Maar dan staan de foto's niet in het bericht. En betalen voor extra GB is niet echt mijn bedoeling.
Iemand een idee hoe ik het kan oplossen?

10 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zal ik dan direct eens proberen. Een account had ik al, dus dat komt goed. Merci!

      Verwijderen
  2. ik upload mijn foto's gewoon vanuit mijn afbeeldingen map....zou dat misschien een tip voor je zijn ( dus niet vanuit picassa)

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat deed ik ook, maar blijkbaar is mijn limiet overschreden.

      Verwijderen
    2. balen zeg, wel ik hoop dat je een oplossing zult vinden meis

      Verwijderen
  3. Ah, hier hetzelfde probleem vorige week...maar opgelost.
    De foto's die je upload komen automatisch terecht in Picasa, dit is tot 1 GB gratis. Ik heb na wat uitzoekwerk er toch voor gekozen om ruimte bij te kopen in Picasa en het werkt weer prima. Foto's weghalen in Picasa is overigens geen oplossing (mocht je dat willen proberen), ze verdwijnen dan nl. van je blog.
    Misschien zijn er ook nog andere en / of betere oplossingen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het (een hele tijd geleden) ook voorgehad en heb toen opslagruimte bijgekocht...
    Vervelend he!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe ook altijd uit eigen map zoals hierboven al aangegeven!
    Hoop op snelle oplossing!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik negeer dat altijd en na een paar dagen werkt dat dan weer gewoon

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...