dinsdag 16 oktober 2012

De muts bij de poncho (en mini give away)

Eerst was er al de poncho. Aan de muts was ik toen al bezig maar ik had wol tekort. In de winkel vond ik die kleur niet meer, maar ik had wel nog een mislukte gehaakte deken waar ik die kleur in had gebruikt. Dus werd de deken uit elkaar gehaald en had ik genoeg wol om verder te doen. 

Het is een herfstmutsje. In de winter gaat ze er niet veel warmer door worden met al die gaten.



Voor het patroon van het mutsje had ik wat gezocht op internet, maar ik vond niet direct iets wat mijn zin was en wat voor een bijna peuter was. Ik probeerde zelf maar wat en het is in orde gekomen. 




Van de hak op de tak (daar ben ik goed in, vraag maar aan vriendlief).
Ik heb zaad geoogst en ik heb genoeg voor mijzelf én voor nog 2 extra enveloppes. Die geef ik dus weg. Wie volgend jaar graag Juffertje in 't groen in zijn tuin, op zijn terras of op zijn balkon heeft, laat het even weten in een reactie en dan kies ik er 2 mensen uit naar wie ik een enveloppe stuur.
Maandag kies ik de gelukkige winnaars.


24 opmerkingen:

  1. Ah wat een lief wollen setje! :)
    ze is er zo te zien ook heel blij mee
    Ik doe graag mee met de zaadjes-giveaway!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben dol op zaadjes! Mijn oogst van tomaten is mislukt, misschien dat ik hier meer succes kan hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeui een zaadjes give away, ik doe heel graag mee, ik zie dat je een handleiding erbij hebt dus het kan niet beter zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie muts en poncho!

    Ik zou de zaadjes zeer zeker weten te appreciëren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ik vind juffertje in t groen een super geweldig plantje. Ik doe dus graag mee met je mini-give away
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooh, zo schattig met die prachtige creaties van mama! Mooi gedaan!!
    We hebben hier nog redelijk wat zaadjes liggen dus voor de give away ga ik passen. Maar wel een super toffe en originele give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lijken jullie kinderen op elkaar! En wat staat de muts-poncho-combi haar vrolijk.
    Ik zou graag de zaadjes willen winnen, maar ik heb een tijdje geleden al dingen bij je gewonnen, dus dat zou niet eerlijk zijn.
    Groetjes, Ria.
    P.S. Bij mij is het elke woensdag Weggeef Woensdag. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief mutsje (en wat een super schattig model). Ik ben dol op tuinieren en doe graag mee hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. volgende week komen ze het terras aanleggen. moest ik die zaadjes winnen, zou dat mooi uitkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh ik ben helemaal weg van die poncho en die mots! zalig mooi gewoon!

    ik doe ook graag mee voor het zaad! er kan nie genoeg groen in nen hof staan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat een lief klein kaboutertje met een leuke poncho en muts. Too cute!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ennuh ik wil wel een kansje wagen :).
      Ik heb by the way ook een Give Away lopen ;)

      Verwijderen
  12. Prachtige kleuren! Wij zouden jouw zaadjes hier met veel liefde aan de aarde schenken!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo mooi, die poncho en muts! En leuke kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, Sarah, die muts en die poncho zijn echt zalig mooi!!! En ik doe ook graag mee aan je give-away ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat ziet ze er prachtig uit in haar mooie poncho met muts! Hele lieve foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ze staat er erg goed mee!!supermooie kleurtjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Aaaah, wat een leuke poncho & muts voor een schattig meisje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie muts... zeer lieve foto... ben nog net op tijd om mee te doen voor de zaadjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ooh ja. Die zaadjes willen we wel.
    Wat een mooie ponche en bijpassend mutsje! Prachtig, die kleuren

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...