woensdag 1 maart 2017

Twee jongens en één meisje

Ik had beloofd dat er kleedjes gingen komen, ik weet het. Maar soms loopt het anders dan gepland.

Er hing nog een Billie voor Iris in mijn naaikamer die nog niet geblogd was. En ik had er graag een rokje bijgemaakt. Maar ik vond geen stof die er goed bij ging. En aangezien ik nog steeds eerst stoffen uit mijn kast wil opgebruiken voor ik weer nieuwe koop, moest ik mijn plan herzien.



Stof voor een bijpassend rokje vond ik niet, maar wel voor een bijpassend shortje. Fijn ribfluweel in een frisgroen kleurtje. Perfect voor het voorjaar!



Ik greep weer naar een Zonen09-patroon. Uit luiheid eigenlijk, want anders moest ik een nieuw patroon overtekenen en daar had ik geen zin in. Een korte Jacob, zoals ik vorige zomer maakte. En ze past nog steeds in dezelfde maat. Hoera!


En nu ga ik geen kleedjes meer beloven. Laten we het houden op een verrassing, dat volgende naaisel.

9 opmerkingen:

  1. Heel mooi en de dochter straalt erin dis mission accomplished denk ik dan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toffe combinatie! Helemaal niet erg dat het geen jurkje is :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. seg, welke maat heb je al uitgetekend? Misschien past ons Elena wel in't zelfde :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Shortjes en truitjes zijn anders ook wel heel tof hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n toffe combi! Staat ze geweldig mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
    Movie Online

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...