woensdag 21 september 2016

Pin #8 - geldcadeau

Originele manieren om geld te geven, ik blijf ernaar zoeken. Een enveloppe is maar saai, daar is iedereen het met mij eens. Dus deden we het deze keer anders. Ik kocht een kadertje en hamer in de Action en gebruikte dat als verpakking.

Een A4-tje paste er net in dus moest ik zelfs niet knippen. Daarop legde ik het geld en dan het glas (of in dit geval plexiglas denk ik). En dan de kader terug vastmaken.
Om 'het glas' te kunnen breken moest er dan natuurlijk een hamer bij. Ik wou het handvat nog wit spuiten maar daar had ik geen tijd meer voor. Last minute enzo.

Money gift


De foto hierboven is vooral om mijn nieuw fototoestel te leren kennen en wat te spelen met de functies. Een Lumix G7 is het geworden trouwens. Dus dat kan ik ook al van mijn 30 before 30-lijstje schrappen.

7 opmerkingen:

  1. #schaterlach Deze zag ik nog niet, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoe geweldig gevonden!! zalig!! Ik kan me voorstellen dat dit een leuke is om te geven en te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha wat een cool idee!
    Moet binnenkort naar enkele huwelijken, dus ga deze zeker onthouden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee! Wij geven al eens letterkoekjes, in twee bokaaltjes, met dan enkel de letters van de namen van het koppel en het geld in een envelopje.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...