dinsdag 24 januari 2012

Ik ga naar het ziekenhuis en ik neem mee

Morgen ga ik weer naar het ziekenhuis. En weer naar de kinderafdeling. Maar nu met een ander kind. Nu met Dennis. 
Volgens ons is hij allergisch aan fruit, of aan een bepaalde soort of een stof die erin zit. En dat gaan we dus morgen laten testen. 

En op het programma staan een krastest en een bloedafname. Olé!
Bij de laatste keer dat hij bloed moest laten trekken, moesten we hem 3 kwartier erna nog kalmeren. Dat belooft...

Maar om de pijn te verzachten nemen we een valiesje mee met leuke dingen in. 

Een hapje, een drankje en een snoepje. We snoepen hier niet veel, dus met dat mariake gaat hij heel blij zijn (dat is toch de bedoeling).

Entertainment en een cadeautje voor erna, voor flinke jongens.

En natuurlijk ook het te testen fruit (er moet nog een peer bij). 

Ik zou zeggen, brandt uw kaars, kruis uw vingers, doe een schietgebedje, whatever en laat ons hopen dat Dennis niet allergisch is, of maar aan 1 soort. 
Het kind eet zo graag fruit. Volgens zijn juf is hij zelfs teleurgesteld als hij bij het openen van zijn koekendoosje ziet dat er geen fruit inzit. 


2 opmerkingen:

  1. Voila de kaars brand, veel succes voor vandaag, je bent in ieder geval goed voorbereid, dat kan al een heel pak schelen en hopelijk alleen maar goed nieuws!
    Ik duim!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb geduimd! Hoop op een positief (voor jullie) resultaat :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...