zaterdag 7 januari 2012

Een Klara-tas

Voor mijn verjaardag had ik mezelf getrakteerd op een paar nieuwe stofjes en het patroon van de Klara-tas. Ik heb het maken moeten spreiden over verschillende avonden, want het was toch wat meer werk dan ik eerst had gedacht.
Maar ze is af. En ik moet zeggen, ik ben er fier op.
Ik heb zo het gevoel dat er echt véél in kan.

De foto's zijn van gisterenavond, bij kunstlicht. Maar ik kon het mij niet laten er toen toch al te trekken (om er eens op facebook mee te stoefen :-) ).
Mijn zus dacht dat ik ze had gekocht. Ik al helemaal blij.

3 opmerkingen:

  1. Hij is echt supermooi, en inderdaad precies gekocht, ik wil er ook nog eens aan beginnen zeker als ik die van jou zie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig & inderdaad een schoon stofke! liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Sarah,

    weet u misschien waar het patroon op dit moment nog te verkrijgen is?
    via de site lukt het niet meer.
    ben nu alle naaisters die een klara tas hebben gemaakt aan het benaderen en ik hoop zo dat iemand mij het patroon (of een kopie) wil doen toekomen, ik wil hem ook graag voor mezelf gaan maken.
    ik stel een antwoord zeer op prijs.

    groet Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...