donderdag 2 januari 2014

Last minute new year's presents

Gisteren werkte ik nog vlug 2 cadeau's af die 's avonds moesten afgegeven worden. De beide cadeau's waren voor mijn broer.
Voor mijn verjaardag kreeg ik Nog een breiboek?! van Veronique Leysen. Ik zag het op haar blog en zette het direct op mijn verlanglijstje.
Zaterdag ging ik wol en naalden kopen en gisteren breidde ik de laatste steken aan de muts. Mijn broer zijn muts was bovenaan kapot dus een nieuwe muts kon hij zeker gebruiken.


Het tweede deel van zijn cadeau was een tas waar ik iets op tekende met porseleinstift. Het was direct ook mijn doop in het porseleinstiftschrijven.
Mijn inspiratie voor de tas haalde ik bij Large. Ik vond het heel grappig en was er zeker van dat mijn broer hetzelfde zou vinden.
Het tekenen kan nog beter, maar voor een eerste keer valt dat nog heel goed mee vind ik.
Na vier uur drogen en 90 minuten in een oven van 160°C was de tas klaar om ingepakt te worden.


4 opmerkingen:

  1. ow leuke muts, echt een mooie blauwe kleur.
    Die tas is heel origineel. Wat leuk dat je dat boek hebt gehad, het ziet er mij een tof boek uit.

    Veel groetjes charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou het niet beter kunnen tekenen hoor!
    Het is in ieder geval een origineel cadeau.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh, mooi :) ik wil dat ook gaan doen :) enneh ik had nog geen tijd door de feestdagen maar u pakje is goed aangekomen en ooooooo wat was ik blij :) heerlijk stofje en die magneten pronken al op mijn koelkast :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...