zaterdag 7 april 2012

Wa groeit er in mijnen hof?

En als ge het liedje kent, klinkt er in uw hoofd waarschijnlijk 'Ajuin. Wa nog? Petreseeelie.'
In mijnen hof, allee in mijn moestuin groeien er dit jaar hopelijk ook groenten.

Het spitten was een samenwerking van Vriendlief en mij. Het was wel plezant om zo eens noeste arbeid te verrichten. En dat ging nog goed vooruit bij mij, ik blij.

Er steken al plantjes hun eerste blaadjes boven.



Onze aardbeien zijn blijkbaar vorstbestendig. Ze hebben de hele winter buiten gestaan en nu komt er weer leven in. Ik had ze al bijna afgeschreven, maar er zijn dus nog goede vooruitzichten.

Wie van jullie maakt dit jaar ook/weer haar handen vuil in haar moestuin?

2 opmerkingen:

  1. Oh, en binnenkort kunnen jullie van al dat lekkers, vers uit eigen tuin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu nog de zon om de blaadjes te doen groeien ... en dan smullen van al dat lekkers !

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...