zondag 25 september 2016

Een giraf en een wolf

Is het u ooit al eens overkomen dat je per ongeluk iets maakt dat sprekend lijkt op, ik zeg maar iets, een favoriete knuffel?
Nee, hoor ik u denken.
Mij dus wel.

Zonen09 - Wolf


Ik kocht mooie tricot bij Het Machien nadat ik op haar instagram zo'n mooi schaartje zag blinken. Het was lang geleden dat ik stof kocht (echt!) dus klikte ik een winkelwagentje vol. Want zo'n klein schaartje wou ik ook wel. Slim gezien van Het Machien. Wij mensen/vrouwen zijn soms toch een beetje hebberig he.

Zonen09 - Pyjama


Ik kocht de stof met een pyjama in mijn achterhoofd. De print is er dan ook perfect voor.
Een Wolf werd het. Weer zo'n tof patroon van Zonen09. Het lag hier al veel te lang in mijn kast. Maar beter laat dan nooit.

Pyjama - Zonen09


Ik maakte voor Iris een versie in twee delen. Met de herfst en winter in het vooruitzicht lijkt het mij anders best koud als ze naar het toilet moet met een pyjama uit 1 stuk.

Pyjamabroek - maan en sterren

Pyjamatrui - Wolf

Gecombineerd met zwarte boordstof lijkt dat dan een beetje op een giraf. Maar ze vindt het niet erg hoor. Ze vindt het alleen spijtig dat het nog te warm is voor een pyjama met lange mouwen.
Ik niet. Laat die indian summer nog maar wat duren!

Pyjama - Zonen09

12 opmerkingen:

  1. Heel leuk en schattig! En wat een guitige dochter heb jij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaw! Zo schoon! :D Ze gaat mooie dromen hebben in deze pyjama!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik wens die kapoen vele mooie dromen toe!
    prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof gemaakt! Ze is er duidelijk héél blij mee. Leuke foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig leuke foto's! Hoe heerlijk is dat zeg, een pyjama die past bij je slaapkamermuur en je knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! En zo'n mooie kamer dat ze heeft! Toffe foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En toch zou je geweldig scoren met een ééndelig stuk, erewoord.
    Maar los daarvan maakte je schoon gerief, ♥ voor die dochter van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een giraffenpyjama met sterren ! Hoe cool is dat !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh leuk en inderdaad de kleuren komen helemaal overeen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie pyjama, ik ben verliefd op de kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...