maandag 22 augustus 2016

Omdat het nooit te laat is voor uw eerste Billies

Deze twee Billies lagen al zodanig lang (afgewerkt) in mijn naaikamer dat ik dacht dat ze al te klein zouden zijn. Maar het geluk lag aan mijn kant. Of toch een beetje. Want ze passen nipt. 
De zonnevitaminetjes hebben hun best gedaan. Ik nam hun maten nog eens deze week en er zijn toch een paar centimeters bijgekomen. 

Zonen 09 - Billie - Duo

Ik nam voor Iris maat 104 en voor Dennis maat 122. Ondertussen tekende ik de maat groter al, zodat ze van de volgende T-shirts langer kunnen genieten.

Zonen 09 - Billie - Off beetle

Zonen 09 - Billie - T-shirt


Zonen 09 - Billie - back

Behalve een Zonen09-patroon gebruikte ik ook Zonen09-stof.  
De stof voor Iris haar T-shirt kocht ik bij Piekewieke.

Zonen 09 - Billie - Funky Animals

De Pas-op-er-valt-een-grote-bal-op-u-foto

3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...